Opinie

  • Sylwester 24 cze 21:35

    Sylwester:

    Ok

  • Damian 17 cze 20:39

    Damian:

    Pizza prosciutto przyszła zimna, bez rukoli i na pewno bez parmezanu. Już wiem dla czego szef kuchni poleca ... Ciasto dramat. Szynką parmeńską na pizzy wysuszona twarda. Po prostu nie świeże... Wałek niezly poleciał.. nigdy więcej bo przejechalem się na pizzy kolejny raz przy zamówieniu do domu.

    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację . Zespół PUB 30

  • Edyta 10 cze 12:01

    Edyta:

    Jak zawsze na najwyższym poziomie

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie :) ! Zespół PUB 30

  • Monika 06 maj 15:46

    Monika:

    Pizza bardzo dobra aczkolwiek brakowało zamówionych dodatkowo składników i sosów. Parmezan który był w opisie nie był dodany do pizzy. Miła i szybka dostawa.

  • Agnieszka 15 kwi 18:28

    Agnieszka:

    Wszystko smaczne, ciepłe, dostarczone w deklarowanym czasie

  • Wioleta 18 mar 15:12

    Wioleta:

    Pizze pyszne ,pełne dodatków. Jedyny minusik to że mimo złożenia dużo wcześniej zamówienia trzeba było czekać na wydanie.

    Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie :) Zespół PUB 30

  • Natalia 16 mar 14:34

    Natalia:

    Niestety jedzenie przyjechało zimne , kotlet drobiowy był na wpół surowy. Dodatkowo porcja frytek którą otrzymałam w zamówieniu znacząco odbiegała od gramatury która jest podana przy zamawianiu .

  • Maria 03 mar 21:59

    Maria:

    Szybko, smacznie. Wszystko ok 🙂

  • Grzegorz 26 sty 15:21

    Grzegorz:

    Drugi raz w ciągu 2 tygodni obiad opóźnienie w realizacji zamówienia, ponad godzinę

  • Dominika 11 sty 14:45

    Dominika:

    Jedzonko pyszne!

    Dziękujemy pięknie !
    Zapraszamy jak najczęściej :) Zespół PUB 30

  • Emilia 26 paź 07:20

    Emilia:

    Wszystko pyszniutkie. Dziękuję

  • Maria 10 paź 15:28

    Maria:

    Wszystko sprawnie 🙂

  • Dorota 28 wrz 21:03

    Dorota:

    Lokal godny polecenia 👌👌👌

    Dziękujemy za opinie 😀 Zespół PUB 30

  • Sylwia 22 sie 17:22

    Sylwia:

    Dostałam sałatkę Cezar bez parmezanu, przy wcześniejszym zamówieniu przywieźli całkiem co innego. Można powiedzieć śmiało ze na przestrzeni lat restauracja się zmieniła- na gorsze

  • Paulina 27 cze 09:57

    Paulina:

    Przepyszne jedzonko 🙂 polecam

    Dziękujemy za opinie 🙃 Zespół PUB 30

  • Paulina 22 cze 11:41

    Paulina:

    Polecam 🙂

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy Pub30 :) Zespół PUB 30

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiamy Pub30 :) Zespół PUB 30

  • Agnieszka 07 maj 21:14

    Agnieszka:

    Zamawiałysmy naleśniki, były idealne , pełne farszu, do tego ten sos. Jak dla nas wielki +

  • Natalia 07 maj 16:34

    Natalia:

    Jedzenie zapakowane tak, że wszystko było cieplutkie. Posiłek świeży, smaczny. Pierożki ruskie wspaniałe, pierś grillowana miękka i aromatyczna + rewelacyjne dodatki. Wieprzowina pyszna. Na pewno to nie ostatnie zamówienie. Porcje bardzo duże. Polecam gorąco ;)

  • Mariusz 01 mar 17:02

    Mariusz:

    👍

  • Crispen 25 lut 18:27

    Crispen:

    Bardzo słabe jedzenie bez smaku i w ogóle pierogi gumowate a flaki sama woda

  • Małgorzata 23 lut 17:08

    Małgorzata:

    Wszystko super

  • karol 18 lut 14:11

    karol:

    pyszne

    Dziękujemy za opinię ;) Zespół PUB 30

  • Ewelina 08 lut 14:41

    Ewelina:

    Daje 100 takie pyszne jedzenie polecam z całego serca wspaniała ekipa pozdrawiam

    Bardzo dziękujemy za opinię :) Zespół PUB 30

  • Marian 14 sty 10:16

    Marian:

    Super obsługa, jedzenie bardzo smaczne.
    Dziękuję

  • Krystyna 16 gru 14:21

    Krystyna:

    Bardzo smaczne jedzenie.

    Dziękujemy !!! Zespół PUB 30

  • Patrycja 15 gru 17:25

    Patrycja:

    Mięsa się nie dało zjeść blee

  • KAMILA 08 lis 09:01

    KAMILA:

    Pyszne🙂

  • Ewelina 15 sie 15:54

    Ewelina:

    Bardzo długi czas oczekiwania na potwierdzenie zamówienia musiałam kontaktować się w tej sprawie telefonicznie, ponadto zamawiałam dwie zupy a przyszła jedna jednak kwota się nie zmieniła i zapłaciłam podwójnie. Dodatkowo kwaśna śmietana do słodkich naleśników... Masakra

  • Krystyna 13 lip 17:24

    Krystyna:

    Smaczne jedzenie

  • Krystyna 30 cze 20:58

    Krystyna:

    Brak jednego zamówienia

  • Agnieszka 23 cze 16:15

    Agnieszka:

    Wszystko pyszne .Dostawa na czas.

  • Agnieszka 19 maj 17:28

    Agnieszka:

    Dostawa na czas.Jedzonko pyszne.

    Dziękujemy za opinię ;) Zespół PUB 30

  • Natalia 12 mar 14:41

    Natalia:

    Szybka dostawa. Bardzo smaczne jedzenie

  • Anna 09 mar 14:36

    Anna:

    Wszystko w porządku.

  • Patrycja 15 lut 12:13

    Patrycja:

    Polecam!

    Dziękujemy ! :) Zespół PUB 30

  • Marian 07 lut 16:14

    Marian:

    Dwa lata temu (około) wystawiłam opinie o zagubionym zamówieniu. Od tamtej pory ta opinia przyczepiona jest do każdego zamówienia. I owszem nasze zamówienia są realizowane ekspresem ale… ostatnio w niedziele otrzymaliśmy pizzę po 20 minutach od zamówienia. Super ekspresowo ale widać na sile bo ciasto było twarde a ser przypalony. Ze skrajności w skrajność. Można teraz powiedzieć „o co babie chodzi chciała szybko ma szybko” . Ale bez przesady. Czym innym jest zgubienie zamówienia i nie dostarczenia go przez 1,5 h a czym innym na sile dostarczenia szybciutko żeby się klient odczepił. Ale za to suche i spalone

  • Krystyna 20 sty 16:35

    Krystyna:

    Dostawa super 🤗 jedzonko pyszne.

    Dziękujemy! :))) Zespół PUB 30

  • Dariusz 13 gru 21:06

    Dariusz:

    Ok

    Dziękujemy Zespół PUB 30

  • Ewelina 09 gru 16:47

    Ewelina:

    Jedzenie jak u mamy polecam z całego serca:)

    Dziękujemy:) Zespół PUB 30

  • Beata 28 lis 15:17

    Beata:

    Wszystko smaczne

    Dziękujemy za opinię ;) Zespół PUB 30

  • Sylwester 28 paź 16:04

    Sylwester:

    bardzo dobre

    0Dziękujemy za opinię ;) Zespół PUB 30

  • Marek 28 paź 15:28

    Marek:

    Pizza zimna, sera ciapniętę na sam środek, na zamówienie trzeba było w dodatku czekać pół godziny dłużej niż miało być dostarczone. Niestety po ostatnim zamówieniu nie polecam.

  • Małgorzata 27 paź 15:20

    Małgorzata:

    Z całego zamówienia najlepsze było pieczywo i paluchy. Pierwszy raz tak się zawiodłam na jedzeniu od was

  • Maria 08 paź 13:13

    Maria:

    Wszystko ok

    Dziękujemy i pozdrawiamy ! :) Zespół PUB 30

  • Lidiya 16 wrz 17:51

    Lidiya:

    R


    .
    Zespół PUB 30

  • Edyta 02 wrz 17:25

    Edyta:

    Ciągle powtarzający się problem z płatnością kartą - kierowca kolejny raz przyjezdza z niedziałającym terminalem płatniczym

    Bardzo przepraszamy, niestety nie możemy przewidzieć, tego w którym momencie zepsuje się terminal :) Pozdrawiam Zespół PUB 30

  • Ewelina 26 sie 11:31

    Ewelina:

    Przepyszne jedzonko dziekuje bardzo

    Dziękujemy za opinię i zapraszamy jak najczęsciej do naszego lokalu :) ! Zespół PUB 30

  • Magdalena 23 sie 18:50

    Magdalena:

    Jestem coraz częściej zawiedziona pod względem jakości zamawianych posiłków. Otrzymane ostatnio zamówienie obiadowe składało się z niedosmażonego, surowego w środku kotleta i zimnych frytek. Nie wspominając o rosole, który zamawiałam wcześniej i również okazał się mętny w smaku. Czas oczekiwania jest również o wiele dłuższy niż ten, który pojawia się na stronie...

    Przepraszamy najmocniej, staramy się aby nasze posiłki były jak najlepsze, co do czasu oczekiwania to zawsze informujemy jaki jest przewidywany czas . Pozdrawiam Zespół PUB 30

  • Ewelina 02 sie 11:27

    Ewelina:

    Powinna byc płatnosc gotowka brakuje

    Witam, jest możliwość płacenia gotówką :) Zespół PUB 30

  • Łukasz 28 lip 16:07

    Łukasz:

    Bardzo dobre placki po węgiersku :)

    Dziękujemy i polecamy się na przyszłość ;) Zespół PUB 30

  • Paulina 19 cze 15:26

    Paulina:

    Zamówienie miało być dostarczone o godzinie 15:15. Dostawca przyjechał o 16:30 jak już nikogo nie było w domu.

  • Klaudia 07 cze 20:02

    Klaudia:

    Zamówienie dotarło bardzo szybko. Wszystko na plus :)

  • Anna 27 maj 16:03

    Anna:

    Pizza jak zwykle pyszna , tylko czas oczekiwania pozostawia wiele do życzenia.. zegar wyznaczył 1 godz 15min a po tym czasie dzwoniłam ponieważ nie dotarła i usłyszałam że muszę czekać jeszcze dodatkowo godzinę.. przesada, po co brać tyle zamówień jak się nie wyrabia.

  • Sylwester 01 maj 16:24

    Sylwester:

    ok

    Dziękujemy ;) Zespół PUB 30

  • Mariusz 19 kwi 17:01

    Mariusz:

    Pakowanie w zawiązane worki foliowe powoduje że potrawa dociera mocno zaparowana.

  • Dominik 29 mar 19:06

    Dominik:

    Dania bardzo smaczne, pizza również niestety nie dostałam obiecanej gratisowej coli mimo sporej kwoty zamówienia.

    Przy następnym zamówieniu proszę się przypomnieć to dodamy cale :) Dziękujemy :) Zespół PUB 30

  • Katarzyna 22 mar 22:10

    Katarzyna:

    Szybko i smacznie

    Dziękujemy za opinie i pozdrawiamy ! :) Zespół PUB 30

  • Edyta 22 mar 17:26

    Edyta:

    Naprawde bylo pycha .Rosol goracy dobrze doprawiony z mieciutkimi kluskami .Schabowy mieciutki nie przypalony z ziemniaczkami i do tego smaczen surówki. Pycha POLECAM

    Dziękujemy i pozdrawiamy! ;) Zespół PUB 30

  • Wioleta 19 mar 10:18

    Wioleta:

    Wszystko przebiegło w najlepszym porządku i na czas

    Dziękujemy za opinie 😀 Zespół PUB 30

  • Piotr 18 mar 14:28

    Piotr:

    Zamówienie dostarczone po 1 h 40 min czyli 40 min później niż przewidziała restauracja w zamówieniu. Nie mam uwag do jakości jedzenia i kultury dostawcy.

    Przepraszamy za długi czas oczekiwania, spowodowany był dużą ilością zamówień. Przepraszamy najmocniej Zespół PUB 30